Dukning

Min nyaste dukning. Tog ingen heltäckande duk den här gången, bara en cerise löpare. Byggde upp en oregelbunden form av rostig ståltråd. Sedan klädde jag provrör med brun bast och fäste dem på taggtråden. Blommorna jag använde mej av var min kära gloriosa som ja tjatar om jämt och crocosmia som är en söt orange skapelse dem satte jag bara ner i provrören och sen var de klart! Är supernöjd faktiskt blev ganska precis som ja hade tänkt mej.







Så, feedback tack :)

De 2 sista fotona har Sofia tagit :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt Emma, vilken rolig ide :D

2009-09-05 @ 21:42:21
URL: http://metrobloggen.se/aboutmeanna
Postat av: Sofia

Åh! Va bra bilderna blev :D åh snygg dekoration!

2009-09-06 @ 13:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0