Kort hår!

Dagen har varit väldigt bra jag och Sofia träffades på jobbet och for sen för att handla lite inför festivalen. Det är nästan en månad kvar men vi tyckte att de va lika bra att få det gjort :). Vi käkade lunch inne i stan på en kinarestaurang, dock var inte maten så himla bra. Sen gick vi en runda på stan och jag bestämde mej för att köpa bekning till håret. Jag hittade en som verkade jättebraså jag köpte två stycken. Vi började med att lägga i den i nedre delen av håret, eftersom jag var nästan svart för några månader sedan så är ja ju betydligt mörkare i nedre delen av håret. De visade sej att det blekte lite för mycket, och väldigt ojämt så mitt hår gick nästan av. Det blev så slitet så de var inget annat o göra än att klippa av det. Såhär kort har de aldrig varit i hela mitt liv!! Färgen är inte bra men de får ja fixa senare. Såhär blev det iallafall!



Vad tycker ni? Det blev under omständigheterna ganska bra ändå tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Emelie nl

så blev det med mitt hår men innan jag började på JB :// sååå hemskt! Fast jag plattade sönder mitt hår.. men du passade jättebra i det :DDD

2009-05-27 @ 22:53:10
URL: http://bortajavel.blogg.se/
Postat av: katrin

scary:) tyckte att det vart fränt, ovanligt :P

varför har du inte provat att klippa kort förut för?

2009-05-28 @ 16:06:02
Postat av: Anonym

så söt så stumpan :D

2009-05-28 @ 19:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0