090525

Det ordnade sig mycket bra med bilen igår de behövs inget nytt batteri. YES! Det va nån konstig liten spärr brevid batteriet som slog av de ibland. Har ja aldrig hört talats om? Men nu vet ja va ja ska göra när de inte funkar iaf :) Fick prova redan i morse de va några som tittade på så jag kände mej mycket duktig :)

Ska snart gå iväg o köpa skorna, sen blir de lunch och innan 4 kommer Malin oså ska vi gå på vår promenad. Vi skulle börja springa sa vi men de är ingen idé att börja för hårt för då blir de inget av de. Så vi går varannan dag ungefär, utom heljen för ja jobbar, de brukar bli lite mer än en halvmil åt gången. En lagom mjukstart tycker jag :) Börjar redan se skillnad faktisk :o min rumpa ser nästan ut att vara gjord av muskler och inte filmjölk.

Sofia har börjat pilla lite med min design, vi får se hur de blir när de är klart, än ser de bra ut iaf.

Avslutar med en bild på min jordgubbsampels första knopp <3








Kommentarer
Postat av: Sofia

Va gött att dä fixa sig med bilen du :D

2009-05-25 @ 14:55:59
URL: http://prasselpapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0