090524

Sitter på jobbet, händer inte så mycket här. Trycker i mej choklad o hoppas på att tiden ska gå fort så att ja får åka hem till min älskade sambo. Pappa kommer sen med batteriladdare till bilen så att ja kan flytta på den. Får se om han kan komma på vad felet är snart. Hoppas bara ja slipper byta batteri IGEN, det är inte gammalt.

Gårdagen va jättebra! Först jobbade jag heldag med Sofia, alltid trevligt. Mitt på dagen kom svärmor förbi med en glass 'tummen upp'. Efter jobbet kom G-E och hämtade oss och vi for till Sofias bror för förfest. Massa trevligt folk och fint väder. Efter lite drickade bar det vidare till Sunne och Lasse Stefanz. Är ju inget direkt fan egentligen men det var himla trevligt! Det blev några vändor på dansbanan ;). På v'ägen hem somnade ja o Dan över varandra i en hög. Allt som allt var det en väldigt kul kväll som definitivt behöver göras om! :)



Så här såg jag ut! Tack sofia för att du fixade mitt hår. Synd att inte lockarna syns på kortet bara.

I morn är det löning, då ska jag iväg och köpa mej de här skönheterna!!



Kommentarer
Postat av: moa

Nice Shoes :D

Hm... ja just det. Jag har ju inte frågat dig ju. Har du lust å passa Frank åt mig i sommar?... min bror kanske kunde bo här när jag inte gör det, och då löser det ju sig. Men annars vet jag inte hur jag ska göra faktiskt :S

2009-05-24 @ 21:06:11
URL: http://dodgravarn.blogg.se/
Postat av: Sofia

Så litte så ;)

2009-05-24 @ 22:56:17
Postat av: steve

men allstå? lasse stefanz!? det trodde jag inte ;)

2009-05-25 @ 00:02:53
URL: http://fk317.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0