Therese

Vet inte om jag är den enda som har vart avstängd från omvärlden de 2 senaste dagarna o har missat detta. En 16-årig tjej har blivit mördad av 2 jämnåriga, en pojke och en flicka. Polisen tror att motivet var avundsjuka. Jag förstår inte hur nåt sånt kan hända, de är fruktansvärt. Läs mer om det här!

Vill ni gå in och läsa hennes blogg och skriva någon rad finns den här.

Vet inte vad jag ska skriva mer. De måste ju vara något fel på folk som kan slå en människa till döds. Nu vet ja inte om dom slog henne eller hur de hade hänt. Borde inte alla ha en spärr i huvet som säger till att man inte ska slå ihjäl folk?!

Vila i Frid Therese. Jag hoppas att de som gjorde de får lida resten av sina liv! Jag hoppas att din familj och dina vänner kan finna frid.

Sänder även en tanke till Eric Forsberg Eld & Malin Eriksson. Båda gick bort i bilolyckor i vilka båda körde själva. Eric för 4 år sedan o Malin för 1 år sedan.

Kommentarer
Postat av: DesignByMilly♥

Hejsan kikar in :)



//Milly ♥

2009-06-09 @ 12:09:53
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0