Studenten

Har inte blivit så mycket uppdaterat under veckan. De har vart helt galet på jobbet med studenten och så. Sen har de vart en massa fester så ja har inte haft någon tid över.

Emelie, en av mina bästa kompisar från högstadiet, tog studenten i torsdags så vi var hos henne i Forshaga och firade lite. Jag hade skitkul! Bilder kommer senare.

På torsdag åker vi till Smögen över midsommar. Det ska bli härligt. Det blir jag, Jens, Love och Rickard sen har ja frågat kusin Malin så jag ska slippa vara ensam tjej. :) Jag hoppas på fint väder. Hört att de inte ska va molnigt och regnit på kusten och på vissa ställen i Sverige blir det 20-25 grader så ja hoppas :D Någon annan som vill med om inte Malin kan? Det blir fest hela heljen, så ingen vekling! ;D Borta torsdag till söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0