Modeakuten

Jag beställde 2 navelpiercingar från modeakuten för mer än en månad sedan. Eftersom det tog så lång tid mailade jag och frågade vad som hade hänt, hur lång tid det brukar ta o.s.v. Det här är svaret jag fick, ca 2 veckor efter att jag skickade mailet.

"Hej
har haft butiken nerstängd ett bra tag.
kommer inte skicka ut något på ett tag."

Vore de inte bra att informera kunderna om något sånt? Jag tänker ju aldrig mer köpa något därifråm, och de avråder jag er andra också från att göra. Sen har jag aldrig haft förtroende för ett företag som inte kan stava och inte använder versaler i början på en mening. Och så dåligt med information sedan, och ingen ursäkt eller något. Nu blev jag riktigt irriterad. De dumma är att jag vill verkligen ha de smycket jag beställde, de är jätte fint. Det finns visserligen liknande på andra ställen men de är ofta för mycket glitter eller massa häng och det vill jag inte ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0