Midsommar på Smögen, lördag

Idag latade vi oss en hel massa. Tills på eftermiddagen då vi kom på att vi skulle gå ut en sväng, vi hamnade till slut i Kungshamn. De är en bit dit kan ja säga o de va väldans varmt. Räddningen blev en supermysig restaurang ute på en brygga som hette "havsnära". Super mysigt i den sköna solen, där stannde vi o drack lite öl och cider. Sedan tog vi Zitan, en liten båt som går mellan Smögen och Kungshamn, tillbaka till Smögen. Där åt vi en fantastiskt god middag på Skäret, en fin retaurang med en som spelade piano för oss. Jag åt, hängmörad biff med lökcreme och rökt potatispuré. Sjukt gott var det. Notan för oss alla 5 landade på 1900 kronor. De var de dyraste jag har ätit nån gång ^^ Blev en relativt tidig kväll för mej för jag skulle köra hem. Allt som allt var de en sjukt bra helj som jag gärna gör om.



Många fler bilder finns på Facebook öppet för alla att titta på om ni är nyfikna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0