House of wax

Igår var jag tvungen att se hur kass Paris skådespelarinsats verkligen var så jag såg House of wax. Den var inte så dålig som jag trodde men det var ju inte heller nåt av de bästa jag sett. Lite skum story, vet inte om de var spännande eller löjligt. Fast det var ganska äckligt.

Det är ett gäng kompisar som är ute och campar, oså går fläktremmen i bilen av så två av de sex ungdommarna tar sig till en liten bortglömd stad för att köpa en ny. När de kommer fram kan de inte hitta någon, de ser en kvinna i ett fönster men går direkt till macken. Där finns inte någon personal. Men de hör ljud från kyrkan så de går dit och råkar klampa in på en begravning med massa gäster. De hade tur och mackföreståndaren var där inne och lovade att hjälpa dem. Medan de väntar på att begravningen ska ta slut går de till House of wax som är ett vaxmuseum. Sedan dör ungdomarna på löpande band, som i alla skräckfilmer. De två som överlever, ett syskonpar, upptäcker att de finns bara två levande människor i hela staden och att alla andra är vaxdockor med lik inuti.

Vill ni se hur den utspelar sig får ni se på den, men de är inget som jag varmt rekommenderar. Den funkar som tidfödriv men ja kommer inte att se om den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0