Smink

Köpte lite nytt smink igår och lösögonfransar, vilket jag aldrig ens har stött i förut. Jag provade göra en catwomansminkning så som ja tänkte från början men den vill stanna kvar i huvet så de blev skitfult. Har aldrig vart särskilt bra på sminkning. De jag gör dagligen är väldigt simpelt men jag använder nästan aldrig ögonskugga för de blir aldrig bra, använder jag de så är de sotade ögon för de kan ja göra så att de ser okej ut.

Lösögonfransar förresten va inte lätt, de va inte så svårt som jag trodde men de blev inte så jättesnyggt. Nästa gång får jag ta mer lim och kanske "frisera" dom lite.

Japp de vart en inlägg om mina brister som människa. Strax ska ja göra nåt som ja är desto bättre på, laga mat! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0