Roadtrip!

Idag har jag och mamma vart på roadtrip nedåt i landet. Vi va först till Skövde och en blomstergrossist och köpte massor med kul saker. Jag tog som vanligt allt jag hittade som det var färg på! Efter att ha shoppat upp ex antal tusenlappar där for vi vidare till Askersund och åt lunch på en namnlös asiatisk restaurang. Vi fick syn på en skylt där de stod Venus choklad, så vi gick i regn i vad som kändes en evighet innan vi gav upp och tog bilen istället. Vi kom fram och  de var så gott och så lyxigt. Plus var även att de hade mycket bra priser. En av pralinerna va dekorerad med 22k guld och deras utpris var bara i snitt 6 kr per pralin, i en strut med 10 praliner. Vi har en liknande leverantör i Karlstad, men hon har betydligt högre priser och väldigt simlpa förpackningar så de ser inte exklusivt ut som dett gjorde.

Här är en länk till Venus hemsida.



Oj vad mycket gratis reklam de fick nu ^^ Hade jag vart Blondinbella eller Kenza hade jag tjänat storkovan ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0