Oaktiv..

Känner mej väldigt tråkig som inte har skrivit så mycket på senaste tiden men ja har inte haft något att skriva så de är väl lika bra att låta bli.


I lördags var vi till Tinas-glass, underbar hemgjord glass utan några som helst konstigheter, dessutom ekologisk, va säger ni om de? Hon har sitt café ute i skogarna mellan Molkom och Deje, klart värt ett besök för er som gillar glass! Hör av er om ni skulle vilja ha vägbeskrivning ;D Efter glassen bar de iväg till min kära far som fyllde år så de blev god mat och tårta. Kvällen spenderades på Playa del Råum i en varm o skön badtunna med vänner. Kanon dag förutom att ja blev lite krasslig så ja avvek först.

Söndag och Måndag var rätt så lugna, var till svärföräldrarna på råtorp och käkade middag igår. Idag tog vi oss (jag, Jens och Klara) en roadtrip till Café Liljenäs i Värmskog där min vän Moa jobbar. Och sen tog vi lite småvägar hem, de tycker jag är skoj ^^ Brukar se mycke djur, idag blev de rådjur och älg så de va inte så exotiskt men kul ändå för älg ser ja inte ofta alls längre sen ja flyttade till stan. Visserligen inte så konstigt :p

I morn blir de o jobba så ja ska försöka lägga mej på rätt sida 12 slaget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0