Nattens dröm..

Vi åkte utomlands med familjen och några vänner. Vi hamnade i en by där alla bodde i plåtbaracker (ni vet såna där som ofta står staplade i stora "lasthamnar") vi fick ett vindpinat gammalt hus som saknade en vägg. Stället kryllade av olika mårddjur (jag va livrädd). En dag skulle jag och katrin gå ut och kolla på den stora marknaden som täckte alla ytor där de inte va bostäder. Då sprang vi på pappas norska kusin som tydligen jobbade i en lite butik på orten. Jag kramade om honom som jag brukar göra men han var väldigt full (mitt på dagen när han skulle till jobbet). Han var väldigt glad att se mej och visade upp mej för alla sina vänner vilken vacker flicka jag hade blivit xD. Sen helt plötsligt hade hn gjort mej gravid. Så jag tvingade honom att köpa ut en flaska tequila ur butiken han jobbade i så jag kunde ta död på barnet, annars skulle jag tala om för alla vad han hade gjort.

Undra vart man får allt ifrån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0