Michael Jackson

Såg nyss minnesceremonin för Michael Jackson, blev lite störd i början på att ingen grät men sen drog de ju igång o då kan ju inte jag hålla igen. Värsta va ju ändå dottern på slutet som går fram till micen o säger "Ever since I was born you have been the best father. I love you so much!" o gråter jätte mycket, hon va så söt.

Blev oxå lite irriterad på att många hade solglasögen, vet inte om de kanske var något symboliskt eller om de inte vill visa att de gråter. Är det det senare tycker jag att de är stört, klart man ska gråta på en minnesceremoni. Det är snarare konstigt om man inte gör de.

Det var iallafall väldigt fina minnen alla hade från honom. De hade mycket gott att dela med sej av. Jag har dock aldrig vart särskilt intresserad av honom men han var onekligen en stor man.

Tv4 visar en konsert med honom nu o alla är verkligen helt galna! Han är inte ens halvvägs genom första låten o jag har redan sett 3 pers som dom har fått bära ur folk havet för de svimmar. De skriker fortfarande när de ligger halvtavsvimmade på båren. Helt sjukt.




Rest in peace MJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0