Harry Potter

Var och såg Harry Potter igår, det var min födelsedagspresent till mamma och pappa.

Filmen va bra och spännande. Dock tycker jag alltid att de tar bort lite för mycket från böckerna. Man måste nästan ha läst böckerna för att häga med i vad som händer för händelseförloppet hänger inte alltid ihop genom filmerna. Jag förundras också över hur mycket karaktärerna har växt, dom va ju småsmå barn när allt drog igång och de känns ju inte som att de var så himla länge sedan.

Det blev lite tårar och några skratt. Helt klart sevärd!

Är spänd inför sista filme(r)n(a), den kommer nämligen delas upp i 2 delar. De kanske ni redan visste men de fick jag reda på igår. Så dom får nog med mycket från den boken :)

Kommer inte sriva något om själva handligen, de flesta har väl läst boken o de som inte gjort de men tänker se filmen vill inte veta o de som inte bryr sej, bryr sej ju helt enkelt inte ^^ 


Kommentarer
Postat av: britta

är louise din kusin? :) va trevligt!

2009-07-21 @ 19:17:27
URL: http://britizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0