Haha noo!

Ja råkade snubbla in på en supermodelltävling så för skojs skull skickade jag in några bilder. Jag orkade inte ta några nya så ja skickade såna ja hade o de är ju inte så många efetr att ja klippte av mej håret så de fick bli några inte så jättebra bilder. Det brukar inte spela någon roll om de inte är studio bilder efetrsom de ska ju nästan alltid vara proffs som tittar på dom men va ja inte fatta den här gången va att jag får en egen sida där dom här bilderna läggs upp och vad jag fattade ska folk få rösta xD Tror ni ja kommer få en enda röst? :p En bild va från Peace and Love och en har ja skitkass hållning på xD haha jaja That's life :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0