Elegant dukning

Eftersom jag jobabr ensam och inte kan lämna butiken för att köpa roliga saker så gjorde jag en dukning med sånt vi hade hemma. Tänkte ju vänta med att göra en ny men apelsinerna i den förra luktade inte så gott när jag kom i morse ^^

Så de blev en enkel och elegant dukning i vitt och silver. Grunden är som vanligt en vit duk sen har jag lagt ut en löpare av silvrigsisoflor och ovanpå det ligger en vit remsa som är delad mitt i på "lången", syns tyvärr inte så bra på bilderna men de blev en snygg "frostad" känsla. En enkel glasvas med 4 vita liljor i. På duken står det dekorationsbollar från 2have i 3 olika storlekar. Servetterna har mamma sytt och i dom ligger en vit ros i vattenrör och sen har jag knutit ihop dom med pärlband. I glasen, vasen och utstrött på löparen ligger små plastkristaller.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0