Dröm

Jag skapade drömmappen för att jag har alltid drömt en massa och lyckas nästan alltid komma ihåg allt. Om de är intressant eller inte finns det väl skilda åsikter om. Nu på senare tid har ja dock slutat att komma ihåg nattens bravader. Det har bara funnits kvar ointressanta fragment. Drömmern från inatt kommer jag dock ihåg, men som jag sa intressant eller inte? Läs inlägg från den här mappen om ni vill. Den är mest för min egen skull.

Inatt var jag tillbaka i Smögen, vi va på klassresa. Vet dock inte med vilken klass. Det va florister från olika årskurser och några av Jens(sambons) kompisar. Vi bodde i segelmakeriet som vanligt. Men de skulle vara nåt stort "jippo" där inne. Mitt bland våra madrasser och kläder skulle dom spela in körslaget tror att Tommy Körberg var med komiskt nog . Av någon anledning ville ingen prata med Carola så jag och Rickard tog med henne på en promenad ut på bryggan. Längst ute på en brygga började Carola dansa och plumsade i vattnet, jag började hoppa i för att rädda henne men Rickard var en hundradels sekund före mej så jag fick ta emot mej på bryggkanten och kravla mej upp igen eftersom att någon var tvungen att få upp dem ur vattnet. Bryggan låg nämligen ganska högt över vattenytan. Jag krånglade emd livbojen en stund innan jag fick ner den i vattnet. Sen väntade jag, men ingen kom upp... då vaknade jag, men ja vet inte om de överlevde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0