Black sheep

Såg nyss black sheep med Jens, usch den kommer jag aldrig se igen. Va inte en film i min smak! Jag mådde illa genom nästan hela filmen. Och slutet va skitfånigt enligt min mening. 

Det handlar då om två bröder som är uppfödda på en fårfarm. Den ena utvecklade fårfobi pga saker som hände i början av filmen. Han flyttade till stan och började gå hos en psykolog. Filmen utspelar sig när han kommer tillbaka hem till farmen och ska sälja sin del av ägorna till sin bror. Brodern försöker att föda upp genmanipulerade får, och alla fåren har då blivit galna i filmen och attackerar alla de ser och de som blir bitna förvandlas till får efter ett tag. Men det finns självklart ett botemedel så i slutet räddas (nästan) alla. Botemedlet räcker dock inte till alla galna får så dom kommer på ett annat sätt att göra sej av med dem.

  

Kommentarer
Postat av: moe

haha! Jag såg den med jolis å vi skrattade så vi grinade genom hela filmen... bland det roligaste jag sett i hela mitt liv ;P Särskilt fåret som kör bilen ned för stupet XD

2009-07-30 @ 23:08:01
URL: http://dodgravarn.blogg.se/
Postat av: emma

den måste ses (:

2009-07-30 @ 23:54:27
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0