Tråkigt.

Fick ett tråkigt besked när jag kom till jobbet förut. Mamma berättade att (nu blir de långt) syrrans-killes-systers-man tog livet av sig i natt. En fruktansvärt självisk handling då han hade barn. Nu känner jag inte den familjen så väl men min systerdotters kusin kommer aldrig mer att få träffa sin pappa, sen hade han fler barn men dom har jag aldrig träffat.

Jag kanske är orättvis men det finns inget i min värld som kan försvara en sån handling, det hans familj nu utsätts för. Man kan göra så mycket mer än va man tror, trivs man inte med sitt liv så kan man ändra på det, första utvägen skall inte vara självmord, inte sista heller!

Nej usch nu ska ja sluta att uttala mej om sånt jag inte vet något om. Tråkigt är det iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0