Måndag med Sofia!

Igår umgicks jag och Sofia hela dagen. Vi började dagen på Ikea, när vi var påväg in räknade jag upp massa saker ja skulle köpa. Jag fick inget av de men mycket annat :) jag köpte stora djupa tallrikar till min servis, små glasskålar, förvaringsburkar till mjöl, socker m.m. Ett glas för jag hade sönder ett för ett bra tag sen. Batterier och 5 små speglar med tjock svart/brun ram. Jag skulle haft en hylla och massa förvaringsgrejer men de fanns inget jag gillade så det fick vara. Sen åkte vi hem käkade lunch och plockade/satte upp allt vi hade köpt. Sen blev det fika med kladdkaka och på kvällen såg vi på film och åt popcorn. Supermysig dag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0