Jobbhelj

Blivit dålig på att uppdatera. I morn åker jag iallafall iväg till Vällinge, får se om det blir något skrivande då. Brukar bli ca 13 timmars arbetsdagar och sen middag och dryck med alla på kvällen så jag kommer vara sliten när det här är över :) Är hemma på söndag kväll/natt någon gång. Ska försöka få upp en bild på mej i uniformen om ni vill se :P

Att se fram emot:
Tisdag börjar jag skolan :D ska läsa Spanska på universitetet
Torsdag åker vi till Stockholm
Lördag ska jag och Sofia ut, förhoppningsvis Klara oxå, nån mer som är på?
Lördag 5:e har jag och kusin släktkalas för vi fyller år i faggorna båda 2
Tisdag 8:e fyller jag 20!
Lördag 26:e har jag och Moa 20 års kalas

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0