Gårdagen

Jag jobbade till 16 sen handlade ja lite innan ja stack hem o städade lägenheten. Sen kom Sofia och vi bakade pizza o förkalasade lite. Runt nio stack vi hem till Malin på norrstrand o kalasade lite mer. Sen blev det taxi (eftersom vi missade bussen) till torget och jag o Sofia gick in på ankan o dansade :)

Mycket trevlig kväll, tack allihopa <3 Bilder kommer senare eftersom jag glömde min kamera hos Malin.

Jag har fått nageltrång ;( skit oxå

I morgon kommer förresten kusin Malin hem, hon har vart i London och på kusten så de va ett tag sen ja såg henne, promenad blir :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: Jadu... det måste vi. Gah, hur tusan ska det här gå ihop?



Svärfar har ju massa dyra bra kameror iofs, men problemet är ju att jag inte är ledig förns nästa söndag.

2009-08-02 @ 22:44:26
URL: http://dodgravarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0