Gårdagen..

.. blev mycket trevlig. Först körde ja och Sofia järnet på jobbet, sålde som fan, möblerade om och städade lite. Sen for vi hem till mej och Jens och käkade tacos oså kom de lite trevligt folk så vi satt och drack lite och bara prata och bara myste. Sen drog alla ut på stan tror de blev Ankan för dom men jag stannade hemma och gick o la mej efetrsom ja skulle upp och jobba. Så här sitter jag nu igen får se om det blir någon fart på jobbet idag. Annars har ja med laptopen så kanske jag får iordning nån bra design, vi får se vad som händer. Har försökt lämna över designen till Jens men han vill inte :) Återkommer om det händer något intressant, Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Anna Nilsson

Emma,jag kommer jättegärna på festen! Skriv gärna en lista som du sa på olika förslag på utklädnad. Så blir det lite lättare :D

2009-08-16 @ 22:12:39
URL: http://metrobloggen.se/aboutmeanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0