Formex

Jag förstår att de är flera av er som inte vet vad fomex är så jag tänkte förklara. Formex är en fackmässa, man får alltså inte gå dit om man inte har fått någon inbjudan. Inbjudningarna skickas ut av olika leverantörer i samband med att man beställer av dom. Man kan även få tag på biljetter på annat sätt, vi va ju dit med skolan en gång på gymnasiet, men det vet jag inte hur det går till. Man kan inte köpa något (iallafall inte mycket) på mässan utan leverantörerna visar bara upp vad dom har och sen får man beställa. Nu kollar vi efter höst och vinter saker. Sen har dom mässan en gång till i början på året då man kollar till vår och sommar.

Det finns allt möjligt att titta på, blommor, presentpapper, choklad (man får även smaka), inredningsdetaljer, krukor, leksaker, smink och mycket mycket mer. Det ska bli jätteroligt, blir nog även att kika lite på saker till syrrans bröllop. Dom har alltid ett tema varje gång i våras var det något med sagor och nu är det "vintage travel" får se vad dom har gjort för spännande.

På torsdag nästa vecka åker jag till Vällinge och lagar mat till en tävling på HvSS hemvärnetsstridsskola. Jag stannar till söndag men datorn följer förmodligen med så det blir väl kanske något kul att rapportera :) fast det är ju en vecka kvar så det behöver vi inte oroa oss om nu. Dock behöver jag oroa mej om jag har uniformen på plats :o

Kommentarer
Postat av: emma

ja jag ska lätt anlita dig (: du var sjukt duktig! jag är alltid dålig på sånt. vad gör du ikväll?

2009-08-12 @ 21:15:07
URL: http://www.metrobloggen.se/Obscene
Postat av: emma

det får jag ju göra ;)

2009-08-13 @ 11:40:52
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0