-

Idag ska de röjas här i butiken, jag har gått fram som en virvelvind här på morgonen, snart komemr Sofia o då är det ommöblering som står på schemat! Jag har en vision om hur jag vill att den här butiken ska se ut. Förmodlingen kommer det aldig bli så men hoppas går ju ;D

Igår slog ni besöksrekord här på bloggen, nu var de ju inte i närheten av stina eller foki men ett rekord är väl alltid ett rekord? :) Välkomna till alla nya läsare hoppas ni vill stanna kvar och tycker att ja kanske har något intressant att komma med. Självklart är mina trogna läsare oxå välkomna, varje dag ;)

Nu ska jag fortsätta med fejandet vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lottar ut super snygg (helt ny) klänning från hm :) kolla bloggen!

2009-08-15 @ 18:46:01
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0