6 månader sedan

Jaa de här med blogg är väl inte riktigt min grej. Ibland blir jag väldigt sugen på att skriva men de blir inget.
Det som har hänt sedan sist är att jag har blivit redaktör för en liten annonstidning. Kul att få lära sig något nytt faktiskt. Tidspressen är det jag finner svårast dock är det väl till största delen för att kunderna inte är i tid med materialet så man får sitt samma dag de ska tryckas och greja med det (ja, ja skyller alltid ifrån mig xD).
Nu ska ja snart halka iväg till jobbet utan vinterdäck.Men de kan ju inte gå annat än bra med mig bakom ratten ;)

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej,

Var med och tävla om en länkning i dagens film eller dagens låt :)

Det är bara att tipsa om en film eller låt i respektive inlägg :)

Är du med i båda så har du större chans att vinna :)

2011-03-23 @ 12:29:31
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0