Nya lägenheten

Vi har de mesta vi behöver men eftersom vi inte har haft nåt ordetligt kök i den här lägnehetn så har vi inget köksbord och sånt. Men det har jag ett runt fint vintage hos mor och far som jag tänkte claima. Lite annat smått och gott som ska införskaffas. IKEA är ett självklart val för min plånbok.


Svart HAMPEN matta


Fönsterlampa SKIMRA den längst ner, blålila. Även samma fast i större modell som taklampa.


Stol MARTIN

Det är vad jag tänkt än så länge. Har även skissat lite på hur jag vill ha det i vardagsrummet men där är det bara stolsdynor som saknas. Eftersom mina kära rock 'n' roll vänner sitter sönder dom med sina nitbälten är de nödvändigt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0